Yamaha XJ 900S Diversion
Yamaha XJ 900S Diversion ukazała się na rynku w 1994 roku. Przeznaczenie dużego diversiona to turystyka. Bardzo dobrze sprawia się na krótkich i długich trasach. Wysoki poziom komfortu kierowcy i pasażera w połączeniu z niezawodnością, dał wielki sukces temu modelowi w turystyce. Także do tego przyczynił się praktycznie bezobsługowy wał kardana. Jedynie do czego można przyczepić to masa motocykla, bowiem diversion waży 265kg na mokro.
Yamaha FZR 600
Yamaha FZR 600 to niezwykle zwrotny motocykl, który został wprowadzony na rynek w 1989 roku. Oferowany był w 3 wersjach silnikowych: 27KM, 50KM oraz 91KM. Czterocylindrowy, rzędowy silnik z czterema zaworami na cylinder generował moc maksymalną 91KM przy 10500obr/min. (wersja otwarta).
YAMAHA R6 - Mocna i lekka (1999-2002)
Yamaha R6 jest motocyklem , którym się nie da jeździć powoli. Jego silnik kocha wysokie obroty. Pierwsza premiera modelu r6 miała miejsce jesienią 1998 roku. Jest to następczyni modelu YZF 600R Thundercat. R6 miała być typowo sportowym motocyklem i taka właśnie jest. Świetnie sprawdza się na torze jak i w jeździe codziennej. Jest bardzo mocna i lekka , dlatego osiągami dużo nie odbiega od litrów. Wyróżnia się świetnym zawieszeniem oraz znakomitymi hamulcami.
YAMAHA YZF-R 125 - mały drapieżnik
Yamaha YZF-R 125 to zapewne marzenie niejednego młodego motocyklisty. Jest to motocykl który budzi zachwyt i dużą przyjemność z jazdy nim. Wygląd tego motocykla przypomina nam Yamahę R6 - jego sylwetka jest bardzo sportowa. Silnik o pojemności 124,6cm3 o mocy 15KM bez problemu rozpędza go do ponad 120km/h , jest to świetny wynik jak na motocykl tej klasy. Waga motocykla to tylko 126 kilogramów. Największe wrażenie robi analogowy obrotomierz z białą tarczą oraz ciekłokrystaliczny wyświetlacz prędkości , stanu kilometrów oraz poziomu paliwa oraz lampa LED na diodach z tyłu.
YAMAHA XVS 650 DRAG STAR
Yamaha Drag Star 650 jest to motocykl o bardzo dobrych właściwościach jezdnych , wysokiej jakości wykonaniu i zarazem ekonomiczny. Drag Star jest wyposażony w widlasty , dwucylindrowy silnik o pojemności 649cm3 i mocy 40KM. Z wyglądu motocykl błyszczy gdyż posiada dużo dodatków chromowanych i posiada układ wydechowy wykonany ze stali nierdzewnej. Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna gdyż motocykl posiada szeroką kierownicę. Motocykl jest bezawaryjny i stylowy jak przystało na choppera. Bardzo dużym plusem jest zastosowanie wału kardana w tylnim kole.