SUZUKI SIXTEEN
Suzuki Sixteen występuje w dwóch wersjach pojemnościowych: 125cc oraz 150cc. Skuter jest bardzo ekonomiczny i funkcjonalny . Spalanie wynosi w okolicach 4 litrów na 100 kilometrów . Sixteen napędza jednocylindrowy silnik , czterosuwowy , chłodzony cieczą . Skuter posiada wiele funkcjonalnych schowków . Jest także zaopatrzony w hamulce tarczowe hydrauliczne , które bardzo świetnie hamują skutera. Skuter ma charakterystyczny wygląd , gdyż ma być to typowo miejski skuter.
SUZUKI BURGMAN 650
Suzuki Burgman 650 to maxi skuter , który jest królem skuterów . Burgman jest napędzany silnikiem dwucylindrowym o pojemnośći 636cm3 i mocy 55 koni. Posiada półautomatyczną skrzynię biegów , która posiada przyciski przy kierownicy do zmieniania biegów . Prędkość maksymalna burgmana wynosi w granicach 200 km/h . Dodatkowo skuter posiada dużą szybę , która chroni przed wiatrem i duży schowek pod siedzeniem na dwa kaski integralne. Jest to najcięższy skuter, wśród skuterów , waga na mokro dochodzi do niecałych 270 kg.
SUZUKI BURGMAN 400
Suzuki Burgman 400 to duży skuter , bardzo komfortowy , który idealnie nadaje się na przejażdżke do miasta , jak i do turystyki. Burgman 400 osiąga moc 33 koni i umie rozpędzić się do 150-160km/h. Skuter jest zaliczany do maxiskuterów , suzuki ma oparcie dla kierowcy jak i dla pasażera , czym podróż nim staje się wygodna dla obydwóch . Skuter napędza jednocylindrowy , czterosuwowy silnik o pojemnośc 400cm3.Właśnie ten model zapoczątkował erę maxiskuterów.
SUZUKI AY 50 KATANA
Suzuki AY 50 Katana to japoński skuter z myślą o transporcie miejskim.Lata produkcji tego skutera to 1997-2006 roku. Skuter posiada silnik jednocylindrowy , dwusuwowy o pojemnośći 49,9cm3.Katana występowała aż w 8 wersjach od air cooled czyli wersji chłodzonej powietrzem do liquid cooled czyli wersji chłodzonej cieczą . Skuter jest dość zwinny jak na swoja moc , po ściągnięciu blokad może być naprawdę szybki.Wersja MoviStar posiada 2 hamulce tarczowe , jest chłodzona cieczą , limitowane malowanie Telefonica MoviStar.