SUZUKI RF 600 - Poczciwy Sport
Suzuki RF 600 zostało produkowane od 1993 roku . RF 600 jest bardzo trwały i mało awaryjny oraz do tego ma fajny wygląd , jak na tamte czasy . Napędzany jest czterocylindrowym , rzędowym , czterosuwowym silnikiem o pojemności 599cm3 i mocy maksymalnej 100 KM . Pomimo sportowej stylistyki , RF przypomina bardziej motocykl turystyczny niż sportowy. Silnik wykazuje się bardzo długą żywotnością i nawet po 50 000 km , chodzi jak zegarek. Wiele osób narzeka na skrzynię biegów , właśnie w tym motocyklu.
SUZUKI GSR 750 - nowość
W Kolonii została zaprezentowana nowa maszyna Suzuki GSR 750 , która ma być bezkonkurencyjna. Ma bardzo charakterystyczny wygląd z rodziny GSR -naked bike ,więc jest to tak zwany golas. Maszyna jest zaopatrzona w 106 konny silnik , który jest bardzo mocny i zwinny . GSR 750 waży tylko 210 Kg więc nie powinno być z nim problemów w ruchu miejskim . Poza miastem , gdy rozwiniemy większe prędkości problemem może być dokuczający wiatr ponieważ jest naked bike.
SUZUKI GS 500
Suzuki GS 500 E to bardzo dobry motocykl dla początkujących motocyklistów . Pomimo mocy 48 KM , nawet doświadczeni kierowcy użytkują go na codzień , chwaląc go sobie bezawaryjnym i bardzo dobrym do turystyki. Motocykl jest tani w eksploatacji , i już za niewielką sumę możemy kupić zdrowy egzemplarz , na którym można przejechać wiele kilometrów. Silnik dwucylindrowy , bardzo mała spala co daje wielki plus temu motocyklowi. Dużo motocyklistów , właśnie zaczynało od tego motocykla.
SUZUKI SIXTEEN
Suzuki Sixteen występuje w dwóch wersjach pojemnościowych: 125cc oraz 150cc. Skuter jest bardzo ekonomiczny i funkcjonalny . Spalanie wynosi w okolicach 4 litrów na 100 kilometrów . Sixteen napędza jednocylindrowy silnik , czterosuwowy , chłodzony cieczą . Skuter posiada wiele funkcjonalnych schowków . Jest także zaopatrzony w hamulce tarczowe hydrauliczne , które bardzo świetnie hamują skutera. Skuter ma charakterystyczny wygląd , gdyż ma być to typowo miejski skuter.
SUZUKI BURGMAN 650
Suzuki Burgman 650 to maxi skuter , który jest królem skuterów . Burgman jest napędzany silnikiem dwucylindrowym o pojemnośći 636cm3 i mocy 55 koni. Posiada półautomatyczną skrzynię biegów , która posiada przyciski przy kierownicy do zmieniania biegów . Prędkość maksymalna burgmana wynosi w granicach 200 km/h . Dodatkowo skuter posiada dużą szybę , która chroni przed wiatrem i duży schowek pod siedzeniem na dwa kaski integralne. Jest to najcięższy skuter, wśród skuterów , waga na mokro dochodzi do niecałych 270 kg.