Testy motocykli, test skuterów, odzież motocyklowa

Labolatorium

Drukuj

Kawasaki Ninja 300R - mały sport

ZORDON włącz .

Czytaj więcej...

Kawasaki Ninja 300R została wprowadzona na rynek po sukcesie "małej" Kawasaki Ninja 250 ,która zrobiła niemałe zamieszanie i stała się światowym hitem . Cel "Trzysetki" jest prosty, być bezkonkurencyjnym w swojej klasie pojemnościowej. Jest bardziej nowoczesna wyglądem od swojej poprzedniczki. Swoim wyglądem przypomina nowe Kawasaki ZX-6R, dlatego patrząc z daleka przypomina ścigacza o pojemności "sześćset", dopiero gdy podejdziemy do niej bliżej zobaczymy że jest to "mała ninja".

 

Drukuj

HONDA CBR 600RR PC40 2008 - TEST

ZORDON włącz .

Czytaj więcej...

Honda CBR 600RR to najbardziej "sportowa" sześćsetka japońskiego koncernu honda. Nasza testowa "ererka" jest z 2008 roku i waży o 8 kilogramów mniej od poprzedniczki. Przez to jest najlżejszą w klasie pojemnościowej "sześćset".Jest bardzo szybka dzięki czterocylindrowemu silniku o mocy 120KM a jej niska masa jest wielkim plusem podczas jazdy w mieście. RR-ka jest typowym sportem i nie możemy w tym przypadku mówić o wygodzie. Konstruktorzy głównie stawiali na osiągi i prowadzenie a nie na komfort.

 

Drukuj

Odzież motocyklowa Rebelhorn. Test i opinie.

Administrator włącz .

Czytaj więcej...

Minęło 1,5 roku od kupna mojego kompletnego ubioru motocyklowego marki Rebelhorn. W skład ubioru wchodzi kurtka rebelhorn dynamic , spodnie rebelhorn loaded oraz buty rebelhorn HP2. Przejechałem w tym czasie sporo kilometrów na różnych motocyklach w tych ciuchach. Jeździłem w upalne, zimne i deszczowe dni. Sprawdzała się w wymienionych warunkach , choć trochę jej brakowało do ideału.Ale za cenę jako oferuje swoją odzież rebelhorn, mamy naprawdę świetną jakość.Poniżej zobaczycie moje uwagi dotyczące kurtki, spodni i butów.

 

Drukuj

YAMAHA FZS 1000 FAZER - Szybka i komfortowa (TEST)

Administrator włącz .

Czytaj więcej...

Yamaha FZS Fazer 1000 to motocykl świetnie nadający się do szybkiej turystyki. Nieprzeciętny wygląd oraz moc silnika czynią z niego jednego z najpopularniejszych motocykli turystycznych. Silnik Fazera o mocy 143KM jest przeszczepiony z kultowej Yamahy R1 , dlatego kilofazer rozpędza się do setki w 2,9 sekundy, co czyni z niego katapultę. W niedoświadczonych rękach może sprawić wiele krzywdy, fazer wymaga od swojego kierowcy stażu.Połączenie motocykla turystycznego ze sportowym dało nam kilofazera.

 

Drukuj

HONDA HORNET 600S - Po 30 000 km (TEST)

Damian włącz .

Czytaj więcej...

Po pierwszym sezonie jeżdżenia na motocyklu Honda Hornet 600S nadszedł czas na małe podsumowanie.Na szczególną uwagę zasługuje niezawodność tego motocykla, ponieważ cały sezon przelatałem bez żadnej awarii.Moje wrażenia z jazdy na CB600 po przesiadce z mojego poprzedniego motocykla - Yamaha XJ600N były zadowalające.Od razu odczułem lepsze prowadzenie a razem z tym przyspieszenie. Hornet bez żadnego błagania ,składa się w zakręty.Jest bardzo lekki, dlatego  świetnie manewruje się nim w mieście.

 

Drukuj

Kask HJC CS-R1 po 12 miesiącach (TEST)

Administrator włącz .

Czytaj więcej...

Po 12 miesiącach testu kasku HJC CS-R1 w różnych warunkach, postanowiłem napisać krótką opinię dotyczącą tego kasku. Jest to kask integralny i jest z niższej klasy produktów HJC. Wentylacja jest wysokim poziomie, CS-R1 posiada dwa regulowane wloty powietrza. Szyba kasku chodzi bardzo stabilnie , pomimo roku użytkowania. Z boku szybki mamy blokadę szyby- za jednym kliknięciem możemy zablokować szybę i się nie będzie otwierała. Wewnątrz kasku, wszystko jest na swoim miejscu , zero rozchodzenia się uszczelek czy zmęczenia materiału.

Drukuj

SUZUKI GSX 1300R HAYABUSA - MOTOCYKL UŻYWANY

ZORDON włącz .

Czytaj więcej...

Suzuki GSX 1300R Hayabusa to jeden z najbardziej rozpoznawalnych motocykli świata. W 1998 roku Hayabusa okazała się najszybszym seryjnym motocyklem na świecie, przekroczyła barierę prędkości- 300km/h. Nie tylko zaskakiwała prędkością ale także przyspieszeniem. Słowo "Hayabusa" po japońsku jest nazwą ptaka - sokoła wędrownego. Sokół ten potrafi rozwinąć prędkość przekraczającą 300km/h , tak samo jak GSX 1300R. Początkowo silnik generował moc maksymalną 175KM , a w 2008 roku suzuki podwyższyło ją aż do 197KM dzięki między innymi zwiększeniu pojemności o 41cm3.