HONDA CBR 600RR PC40 2008 - TEST
Honda CBR 600RR to najbardziej "sportowa" sześćsetka japońskiego koncernu honda. Nasza testowa "ererka" jest z 2008 roku i waży o 8 kilogramów mniej od poprzedniczki. Przez to jest najlżejszą w klasie pojemnościowej "sześćset".Jest bardzo szybka dzięki czterocylindrowemu silniku o mocy 120KM a jej niska masa jest wielkim plusem podczas jazdy w mieście. RR-ka jest typowym sportem i nie możemy w tym przypadku mówić o wygodzie. Konstruktorzy głównie stawiali na osiągi i prowadzenie a nie na komfort.
Odzież motocyklowa Rebelhorn. Test i opinie.
Minęło 1,5 roku od kupna mojego kompletnego ubioru motocyklowego marki Rebelhorn. W skład ubioru wchodzi kurtka rebelhorn dynamic , spodnie rebelhorn loaded oraz buty rebelhorn HP2. Przejechałem w tym czasie sporo kilometrów na różnych motocyklach w tych ciuchach. Jeździłem w upalne, zimne i deszczowe dni. Sprawdzała się w wymienionych warunkach , choć trochę jej brakowało do ideału.Ale za cenę jako oferuje swoją odzież rebelhorn, mamy naprawdę świetną jakość.Poniżej zobaczycie moje uwagi dotyczące kurtki, spodni i butów.
TOP 5 - Najszybsze używane motocykle w dobrej cenie.
Zaprezentujemy wam 5 najszybszych seryjnych motocykli używanych. Aby mieć naprawdę mocny i szybki motocykl nie musimy mieć sporej gotówki w kieszeni. Niektóre motocykle z lat dziewięćdziesiątych takie jak ZZR1100 lub GSXR1100 możemy kupić już w naprawdę przyzwoitych pieniądzach , a są to już motocykle legendy. Także te bardziej nowocześniejsze motocykle jak Hayabusa czy 1100XX Blackbird są już dostępne w o wiele niższej cenie niż jeszcze kilka lat temu. Warto przyglądnąć się tym motocyklom.
YAMAHA FZS 1000 FAZER - Szybka i komfortowa (TEST)
Yamaha FZS Fazer 1000 to motocykl świetnie nadający się do szybkiej turystyki. Nieprzeciętny wygląd oraz moc silnika czynią z niego jednego z najpopularniejszych motocykli turystycznych. Silnik Fazera o mocy 143KM jest przeszczepiony z kultowej Yamahy R1 , dlatego kilofazer rozpędza się do setki w 2,9 sekundy, co czyni z niego katapultę. W niedoświadczonych rękach może sprawić wiele krzywdy, fazer wymaga od swojego kierowcy stażu.Połączenie motocykla turystycznego ze sportowym dało nam kilofazera.
HONDA HORNET 600S - Po 30 000 km (TEST)
Po pierwszym sezonie jeżdżenia na motocyklu Honda Hornet 600S nadszedł czas na małe podsumowanie.Na szczególną uwagę zasługuje niezawodność tego motocykla, ponieważ cały sezon przelatałem bez żadnej awarii.Moje wrażenia z jazdy na CB600 po przesiadce z mojego poprzedniego motocykla - Yamaha XJ600N były zadowalające.Od razu odczułem lepsze prowadzenie a razem z tym przyspieszenie. Hornet bez żadnego błagania ,składa się w zakręty.Jest bardzo lekki, dlatego świetnie manewruje się nim w mieście.