Knox Aegis 9 Plate Plus - Test ochraniacza pleców
Ochraniacz pleców jest bardzo ważnym elementem zabezpieczenia motocyklisty przed poważnymi urazami kręgosłupa. Powinien być obowiązkowo na wyposażeniu każdego motocyklisty, ponieważ według niezależnych badań w około 10 procentach wypadków motocyklowych, można by było uniknąć ciężkiego uszkodzenia kręgosłupa, gdyby motocyklista miał założony ochraniacz pleców.
MOTOVBLOG 2014 – Polska i Europa okiem motocyklisty
Od lipca na antenie TVP Kraków oraz w Internecie gościć będzie nowy program podróżniczy, który poświęcony będzie wyprawie motocyklowej przez Polskę i Europę. Program będzie realizowany w trakcie 25 dniowej wyprawy motocyklowej Wiktora W. Kammera, który chce pokonać w tym czasie ponad 11 tysięcy kilometrów i odwiedzić 15 państw Ukraina, Mołdawia, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Albania, Czarnogóra, Chorwacja, Węgry, Austria, Czechy, Włochy, Francja, Szwajcaria, Niemcy.
Knox Handroid - Test rękawic motocyklowych
Rękawice motocyklowe odgrywają bardzo ważną rolę w życiu motocyklisty, chronią nie tylko przed wiatrem i zimnem, ale głównie przed poważnymi urazami dłoni. Brytyjska marka Knox wywołała niemałe zamieszanie wprowadzając na rynek kultowe rękawice Handroid, wzbudzając u innych zaciekawienie futurystyczną budową oraz zaawansowaną technologią, jaką konkurencja mogła tylko pozazdrościć. O wysokiej jakości Handroid'ów przekonaliśmy się sami w naszym ponad 4 - miesięcznym teście.
Muzyka dla motocyklistów 2 (Motocyklowy Rap)
W sieci mamy już dosyć sporą liczbę wykonawców muzyki o tematyce motocyklowej. Dzisiaj można znaleźć o wiele więcej wpadających w ucho utworów od utalentowanych młodych raperów, niż jeszcze kilka lat temu. Ponadto wykonawcy sami są czynnymi motocyklistami i posiadają własne maszyny. Motocykle są dla nich wielka pasją i stylem życia. Wcześniej prezentowaliśmy Wam też listę kawałków dla motocyklistów (część I). Tym razem postanowiliśmy przygotować część 2. Mamy nadzieję, że się Wam spodobają.
KTM SX 125 (2004) - Test
KTM SX 125 2004 to fullcross z bardzo mocnym silnikiem, jak na pojemność 124,8cm3. Świetnie nadaje się dla początkujących, jak i tych zaawansowanych użytkowników. Dwusuwowy silnik o mocy maksymalnej 40KM, ciągnie równo już od niskich obrotów. Dzięki bardzo niskiej masie własnej, która wynosi niecałe 94kg, KTM jest naprawdę bardzo zwinnym crossem. Nawet na 3 biegu z łatwością można na nim wykonać jazdę na tylnim kole. Zasilany jest gaźnikiem, natomiast chłodzony cieczą. Do dyspozycji mamy 5 biegów, które wchodzą łatwo i precyzyjnie.