Kawasaki Ninja 300R - mały sport
Kawasaki Ninja 300R została wprowadzona na rynek po sukcesie "małej" Kawasaki Ninja 250 ,która zrobiła niemałe zamieszanie i stała się światowym hitem . Cel "Trzysetki" jest prosty, być bezkonkurencyjnym w swojej klasie pojemnościowej. Jest bardziej nowoczesna wyglądem od swojej poprzedniczki. Swoim wyglądem przypomina nowe Kawasaki ZX-6R, dlatego patrząc z daleka przypomina ścigacza o pojemności "sześćset", dopiero gdy podejdziemy do niej bliżej zobaczymy że jest to "mała ninja".
HONDA CBR 600RR PC40 2008 - TEST
Honda CBR 600RR to najbardziej "sportowa" sześćsetka japońskiego koncernu honda. Nasza testowa "ererka" jest z 2008 roku i waży o 8 kilogramów mniej od poprzedniczki. Przez to jest najlżejszą w klasie pojemnościowej "sześćset".Jest bardzo szybka dzięki czterocylindrowemu silniku o mocy 120KM a jej niska masa jest wielkim plusem podczas jazdy w mieście. RR-ka jest typowym sportem i nie możemy w tym przypadku mówić o wygodzie. Konstruktorzy głównie stawiali na osiągi i prowadzenie a nie na komfort.
Odzież motocyklowa Rebelhorn. Test i opinie.
Minęło 1,5 roku od kupna mojego kompletnego ubioru motocyklowego marki Rebelhorn. W skład ubioru wchodzi kurtka rebelhorn dynamic , spodnie rebelhorn loaded oraz buty rebelhorn HP2. Przejechałem w tym czasie sporo kilometrów na różnych motocyklach w tych ciuchach. Jeździłem w upalne, zimne i deszczowe dni. Sprawdzała się w wymienionych warunkach , choć trochę jej brakowało do ideału.Ale za cenę jako oferuje swoją odzież rebelhorn, mamy naprawdę świetną jakość.Poniżej zobaczycie moje uwagi dotyczące kurtki, spodni i butów.
YAMAHA FZS 1000 FAZER - Szybka i komfortowa (TEST)
Yamaha FZS Fazer 1000 to motocykl świetnie nadający się do szybkiej turystyki. Nieprzeciętny wygląd oraz moc silnika czynią z niego jednego z najpopularniejszych motocykli turystycznych. Silnik Fazera o mocy 143KM jest przeszczepiony z kultowej Yamahy R1 , dlatego kilofazer rozpędza się do setki w 2,9 sekundy, co czyni z niego katapultę. W niedoświadczonych rękach może sprawić wiele krzywdy, fazer wymaga od swojego kierowcy stażu.Połączenie motocykla turystycznego ze sportowym dało nam kilofazera.
HONDA HORNET 600S - Po 30 000 km (TEST)
Po pierwszym sezonie jeżdżenia na motocyklu Honda Hornet 600S nadszedł czas na małe podsumowanie.Na szczególną uwagę zasługuje niezawodność tego motocykla, ponieważ cały sezon przelatałem bez żadnej awarii.Moje wrażenia z jazdy na CB600 po przesiadce z mojego poprzedniego motocykla - Yamaha XJ600N były zadowalające.Od razu odczułem lepsze prowadzenie a razem z tym przyspieszenie. Hornet bez żadnego błagania ,składa się w zakręty.Jest bardzo lekki, dlatego świetnie manewruje się nim w mieście.